Jakie Zegarki Powinien Nosić Wang Sicong?

Jakiś czas temu, w finale programu „Idol Trainee”, Wang Sicong siedział na widowni, aby kibicować bananowej rozrywce swojej firmy. Jego artysta nie otrzymał dużego wsparcia ruchu, ale on sam był przesłuchiwany przez internautów, kiedy użył „naklejki z podwójną powieką”, aby zostać Ostrość Wang Sicong również nie chciał uwieść, natychmiast wysłał odpowiedź Weibo, twierdząc, że nigdy nie używał naklejek z podwójną powieką. Zdjęcia mają pierwszeństwo w promocji artystów pod nimi. Wreszcie zdjęcie na żywo pokazuje, że obie powieki są „oryginalne”. Bardzo popularny jest czarno-czerwony zegarek Richarda Mille’a. Jeśli naprawdę chce udowodnić, że jego powieki są naturalne, wystarczy dołączyć zdjęcie jego ojca Wanga Jianlina. Mimo, że kącik oczu faraona lekko opadł, dwuwarstwowe powieki są nadal wyraźne, a fizjologiczne cechy Wanga Siconga całkowicie wyryły jego ojca i naprawdę nie potrzebował rekwizytów, aby pomóc. Wang Sicong jest mądrym człowiekiem. Szkice są szybko przytłoczone. Co powinienem zrobić, jeśli grupa chłopców o żółtych włosach jest zimna, zanim zrobią się czerwone? Czy nie byłoby miło wysłać ich na przejażdżkę ruchem „męża narodowego”? Naklejki z podwójnymi powiekami są fałszywe, a reklama jest prawdziwa. Młodsze pokolenie, reprezentowane przez Wanga Siconga, stopniowo przejmuje rodzinną firmę stworzoną przez jego rodziców i wkrótce stanie się lub stanie się główną grupą konsumentów w Chinach. Ale jaki zegarek powinni nosić? To stało się ważnym wydarzeniem dla szwajcarskich marek zegarków. Krąży online, że Wang Jianlin przy różnych okazjach nosi miliony zdjęć Vacherona Constantina. Wygląda na to, że faraon jest fanem tradycyjnej genewskiej marki. Wang Sicong może teraz preferować Richarda Mille. Netizens oszacował, że jego całkowita wartość jest większa niż 20 milionów, powszechnie znane jako ponad 10 milionów tourbillon z przezroczystym szafirem, prawie stało się marką „narodowego męża”. Bogate drugie pokolenie jest nie tylko bogatym drugim pokoleniem, ale także chińskim pokoleniem różnym od swoich rodziców, którzy nie doświadczyli epoki ekonomicznej braku, dzieciństwa bez materialnych braków, dorastali w obfitości i wygodzie zbudowanej przez swoich rodziców, i będą mieli w przyszłości dużą ilość majątku do dyspozycji. Są ważną grupą dla dobrych marek zegarmistrzowskich. Te piękne marki zegarków, zgodnie z FHH White Paper Foundation szwajcarskiej białej księgi, można podzielić na dwie grupy według roku urodzenia: jedna jest nowoczesna, taka jak Richard Mill, Roger Dubuis i Hublot. Marka; druga to historyczna rodzina reprezentowana przez Vacherona Constantina, Audemars Piguet i Patek Philippe. Nowoczesne marki Zhang Liangji Nowoczesne marki powstały głównie w latach 90. XX wieku dzięki wzrostowi luksusowej gospodarki. Nie mają historycznego bagażu. Większość modeli charakteryzuje się nowatorskimi materiałami, nowoczesną technologią i modnymi kształtami; są one łączone z gwiazdami sportu i rozrywki w jak największym stopniu w marketingu, w sposób, który jest bliższy preferencjom młodych ludzi do walki o to pokolenie Śledź i faworyzuj. Takie jak supersamochody i sporty motorowe, nieuregulowane ograniczenie prędkości na ziemi zawsze może pobudzić młodych ludzi. Richard Mill, „małżeństwo” z F1 bardzo wcześnie. Partnerem ostatnich dwóch lat jest zespół McLaren, a każdy samochód wyścigowy McLaren na torze ma na nadwoziu napisy Richard Mille. W tym samym czasie marka wprowadziła również model współpracy inspirowany McLaren Racing.W zeszłym roku SIHH był chronografem z goniącymi rękami, skupiającym się na koncepcji lekkich samochodów wyścigowych, a cały zegarek ważył mniej niż 40 gramów. Czas lotu Almanachu Karen Orange. Po założeniu Roger Dubuy nadal pełni tradycyjne funkcje klasycznego etui. Po dołączeniu do Richemont Group zmienił strategię. Znakomity zegarek króla Excalibura stał się głównym modelem przyciągającym młodych ludzi. W ostatnich latach koncentrowano się również na elementach sportowych: po pierwsze, współpracował z Pirelli, specjalną marką opon do wyścigów F1, aby wykorzystać mistrzowskie opony wyścigowe do produkcji pasków, aw ubiegłym roku połączył siły z Lamborghini, wiodącą włoską marką samochodów sportowych, aby wprowadzić silnik super-run. Model stopera do skakania z podwójnym pochyleniem Excalibur Aventador S został wydany trzy razy w ciągu mniej niż roku, z pięcioma kolorami. Hublot, partnerem jest Ferrari, 50-dniowy ultra długi zegarek tourbillon, który wymaga specjalnych narzędzi do nawijania, koperta zegarka zainspirowana unikalnym silnikiem V12 LaFerrari, w połączeniu z pomocą Fan Bingbing i Li Chen, dzięki czemu Ten zegarek jest sławny. We współpracy z najlepszymi samochodami wyścigowymi, oprócz celu promocji, wprowadzeniem najnowocześniejszych materiałów technologii wyścigowej, a także poparciem niezawodności i technologii zegarków, takich jak włókno węglowe: Richard Miller i McLaren, stanie się grafitem nagrodzonym nagrodą Nobla po nowym tysiącleciu W etui zastosowano etylen; Roger Dubuis wykorzystuje mocne wielowarstwowe włókno węglowe C-SMC na korpusie Lamborghini. Z drugiej strony współczesne marki zegarków podążają za nowymi trendami, a użycie materiałów nie ogranicza się do tradycji historycznych: szafir, ceramika, tytan itp. Są powszechnymi elementami. Richard Mill i Hublot używają zintegrowanego przezroczystego szafiru do wykonania obudowy, Hublot wprowadził nawet serię kolorowych szafirowych szafek i kolorowych szafek ceramicznych. Najłatwiejszym sposobem przyciągnięcia uwagi młodych ludzi jest bezpośrednia praca z gwiazdami sportu i rozrywki: Richard Mille i Hublot są bardzo podobni: znajdują sławnych ludzi z różnych dziedzin, proszą ich o noszenie zegarków lub uruchomienie Tytuł Współpraca. Richard Mills współpracuje z chińskimi gwiazdami filmowymi Jackie Chan i Michelle Yeoh; Hublot wspólnie z talentem fortepianowym Lang Lang i fotografem mody Chenem Manem; Richard Mille współpracował z argentyńskimi gwiazdami polo w 2018 roku; i piłką nożną w 2018 roku Mistrzostwa Świata przyciągną uwagę setek milionów fanów na całym świecie Oprócz oficjalnej tożsamości chronografu, Hublot ma również platformę króla piłki Baileya. Te metody biznesowe współczesnych marek zegarków ujawniły je opinii publicznej i zyskały dobry udział w rynku w mniej niż dwie dekady, jednak metody te nie są odpowiednie dla rodzin historycznych. Historyczna rodzina historycznej rodziny, Vacheron Constantin, Audemars Piguet i Patek Philippe mają niezachwianą pozycję wśród dojrzałych grup konsumenckich; nawet jeśli nie są fanami oglądania, wszyscy wiedzą, że są najlepszymi szwajcarskimi zegarkami, na przykład w różnych współczesnych dramatach filmowych i telewizyjnych Różne stoły rekwizytów, choć zabawne, odczuwały także wpływ rodzin historycznych na świat. Młodsze pokolenie rabowane przez nowoczesne marki to także ważna grupa, której historyczne rodziny nie mogą sobie pozwolić na utratę. Pierwszym zegarkiem na liście życzeń jest to, do czego musi dążyć każda marka, a to reprezentuje przyszłość. Jednak przywiązywanie wagi do młodych ludzi jest jedną z głównych strategii biznesowych w każdej epoce: zanim narodziły się nowoczesne marki, historyczne rodziny przeszły już setki bitew. Na przykład ponad czterdzieści lat temu „Nautilus” Patek Philippe, dąb królewski Audemars Piguet i poprzednik Vacheron Constantin „222”. Są to wysokiej klasy zegarki sportowe wykonane głównie ze stali nierdzewnej na początku życia, których celem jest usunięcie młodych ludzi z kwarcu Pociągnij tam zegarek. W dzisiejszych czasach ci młodzi ludzie nie byli już młodzi i od czasu do czasu dotykali nowoczesnych marek, ale historyczne rodziny już zasadziły nasiona w swoich sercach. W ich pudełkach zegarków znajdują się wczesne zegarki sportowe ze stali nierdzewnej i nowa platyna. Złożone funkcje. W dzisiejszych czasach tradycyjne marki z wyższej półki wciąż używają własnych metod, by wyrazić modę, trendy i osobowość oraz zdobyć dzisiejszych młodych ludzi. Nautilus jest wciąż pierwszą tęsknotą Patek Philippe dla młodych ludzi, a rynek nie spada. Jednak Patek Philippe nie chce wkładać jaj do kosza, a kiedy nadejdzie nowe tysiąclecie, wypuści na rynek bardziej czysty sportowy zegarek do nurkowania „Grenade”, profesjonalny wodoodporny, gumowy pasek, możesz nosić Patek Philippe na plażę, aby nurkować i opalać się. Nowy zegarek 2018, jasnożółty gumowy pasek, jest bardziej zgodny z tysiącletnią estetyką. Nie wspominając już o Audemars Piguet, kiedy Royal Oak był w pełnym rozkwicie, wprowadzono na rynek bardziej wytrzymały i sportowy model Royal Oak, który stał się pierwszym wyborem każdego „twardego faceta” w ciągu ostatnich dwóch dekad. W ostatnich latach Audemars Piguet wprowadził jasne kolory Royal Oak i modele offshore, aby przyciągnąć uwagę młodych ludzi; z drugiej strony, Audemars Piguet wprowadził serię zegarków Royal Oak Concept Watch, w ramach której Audemars Piguet zastosował technologię i materiały Badania nad nowoczesną awangardową modą w projektowaniu jako przyszłym wyborem dla młodych ludzi. Seria Vacheron Constantin oficjalnie narodziła się w 1996 roku. Zintegrowany metalowy łańcuch ze stali nierdzewnej i sztywna gazowa maltańska ramka krzyżowa, bez względu na to, czy jest to angielska nazwa „Overseas”, czy chińska nazwa „Horizons and Crosses”, mają rodzaj „przełamywania horyzontu” Pasuje dobrze do młodego i ambitnego młodego człowieka. Chociaż narodził się 20 lat później niż Royal Oak i Nautilus, od samego początku był kochany przez młodsze pokolenie i stał się jednym z trzech najlepszych zegarków sportowych w historii. W 2018 roku na SIHH Vacheron Constantin wypuścił nową serię „Wu Luzhi’. Z tej nazwy Vacheron Constantin ma nadzieję, że ta nowa seria stanie się kolejnym wyborem dla młodego pokolenia, aby wejść w świat dobrego zegarmistrzostwa. Jednak współczesne marki i rodziny historyczne nie są jasne, typowym przedstawicielem jest Parmigiani. Założony również w latach 90. projekt pochodzi z doświadczenia pana Parmigianiego w naprawie zabytkowych zegarków, więc jego imienniki wyglądają bardziej klasycznie i tradycyjnie. W rzeczywistości Parmigiani od dawna współpracuje z supersamochodami, a od 2004 roku wypuścił serię zegarków z francuską marką Bugatti, która ma ponad stulecie. Johnny poszedł inną drogą. Dla następnej generacji konkurencji tradycja i nowoczesność zaciekle rywalizują, prowadząc wojnę z niewidzialnym dymem. Strategie i metody obu stron wykraczają daleko poza to, co wymieniono w artykule: tylko zwycięzcą może być król. Dołącz do czytelników, dodaj WeChat: lucyonair2013, Uwagi: Nazwa + Zawód